آموزش گرافیک

آموزش طراحی گرافیک و نرم افزار های طراحی توسط صادق جماعت طراح و گرافیست

آموزش گرافیک

آموزش طراحی گرافیک و نرم افزار های طراحی توسط صادق جماعت طراح و گرافیست

  • ۰
  • ۰

برخی خواهند گفت که آرم های سیاه و سفید کسل کننده هستند. به این گفته ما می گوییم همه چیز به ایجاد و پیامی بستگی دارد که می خواهید تصویر برند شما داشته باشد. چندین شرکت از این دو رنگ بسیار درخشان استفاده کرده اند. این ترکیب جلوه ای بی انتها به آرم شما می بخشد. اگر مثلاً می خواهید آرم خود را سالها نگه دارید یا می خواهید روی نام شرکت خود تمرکز کنید ، این باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین ، آرم های سیاه و سفید اغلب کنتراست شدیدی دارند که خوانایی را افزایش می دهد. سایه های مختلفی از سفید و سیاه نیز وجود دارد که بسته به تاثیری که می خواهید می توانید از آنها استفاده کنید. به عنوان مثال ، برای سیاه و سفید کلاغ ، بال یا دوریان وجود دارد ، و برای سفید عاج و سفید است.

همچنین ، آرم های سیاه و سفید یک مزیت عمده دارند: آنها به راحتی سازگار هستند. چه برای چاپ و چه برای وب ، آرم شما همیشه بهترین ظاهر را دارد. به عنوان مثال ، اگر شما نیاز به چاپ یک سند با یک عنوان با استفاده از آرم خود دارید ، یک سند سیاه و سفید خوب به نظر می رسد به خصوص اگر چاپگر نتواند به صورت رنگی چاپ کند.

معنی سیاه و سفید


قبل از اینکه ادامه دهیم ، چرا لحظه ای به معنای سیاه و سفید فکر نمی کنیم؟ اگرچه از نظر فنی اینها به خودی خود رنگ نیستند ، اما هنوز هم سایه های جالبی برای استفاده در هنگام ایجاد لوگوی خود هستند. رنگ سیاه اغلب با زمان شب همراه است ، بلکه با ظرافت نیز همراه است. یک کت و شلوار یا یک لباس سیاه بی انتها هستند. آیا می توانید به آرم هایی فکر کنید که عمدتا از رنگ سیاه استفاده کنند؟ می توان از Chanel و Adidas به عنوان نمونه نام برد. هر دوی آنها شرکتی هستند که دهه های متمادی وجود داشته و از وجهه تجاری قدرتمندی برخوردار هستند.

در مورد سفید ، این رنگ خلوص ، صلح ، هماهنگی و خرد است. به همین دلیل است که این رنگ را می توان در زمینه های پیشرفت فناوری یا محصولات لوکس یافت. به آرم اپل فکر کنید. وجهه تجاری آنها هم قوی است و هم بی نظیر - حتی مدرن. یادآوری این نکته نیز مهم است که رنگ سفید را نمی توان به تنهایی برای آرم استفاده کرد زیرا غالباً به رنگ زمینه است.
 

چرا شما باید یک نسخه سیاه و سفید از آرم خود داشته باشید


چه آرم رنگی داشته باشید و چه نداشته باشید ، توصیه می کنیم نسخه سیاه و سفید داشته باشید. آرم شما بدون توجه به رسانه مورد استفاده باید در بهترین حالت خود باشد. اگر مجبور باشید از لوگوی خود در زمینه ای رنگارنگ استفاده کنید ، ممکن است رنگ های لوگوی شما هماهنگ به نظر نرسد. این جایی است که نسخه سیاه و سفید شما به کمک می آید. آیا تا به حال متوجه شده اید که نسخه های مختلف آرم FreeLogoDesign وجود دارد؟ ما یک نسخه آیکون رنگی ، یک نسخه سیاه و سفید داریم. این به ما امکان می دهد از آرم خود به طور م effectivelyثر و هرجایی استفاده کنیم!

 اگر نمی دانید از کجا شروع کنید ، آیا می دانید FreeLogoDesign به شما این فرصت را می دهد که یک نسخه سیاه و سفید از آرم خود داشته باشید؟ هنگام انتخاب بسته با وضوح بالا ، امکان خرید گزینه Black and White وجود دارد. ویرایشگر ما به طور خودکار نسخه هایی از آرم شما را در سایه های مختلف از سیاه تا سفید تولید می کند.
 

3 الهام بخشیدن به آرم های سیاه و سفید


از آنجا که داشتن همیشه مثالها جالب توجه است ، بیایید سه آرم سیاه و سفید را از نزدیک بررسی کنیم.

 

مجله نیویورک تایمز


 در قرن نوزدهم ، واقعاً چاپ رنگی امکان پذیر نبود. بنابراین رنگ اصلی چاپ سیاه بود. آرم روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز از سال 1851 مورد استفاده قرار گرفته و از آن زمان تغییر کمی کرده است. نام روزنامه را می توان با یک قلم تلطیف با جلوه ای به سبک قدیمی پیدا کرد تا سالها تجربه آن را نشان دهد. از آنجا که آرم نیویورک تایمز بیشتر در چاپ استفاده می شود ، کنتراست مطالعه را راحت تر می کند.

 نیویورک تایمز - آخرین اخبار ، اخبار جهانی و چندرسانه ای منبع: nytimes.com
 

شبکه کارتون


 چه کسی گفت که یک آرم سیاه و سفید نمی تواند سرگرم کننده باشد؟ این دقیقاً همان کاری است که Cartoon Network ، یک کانال متخصص در کاریکاتور ، انجام داده است. لوگوی آنها از زمان تاسیس در سال 1992 با کنتراست ها بازی می کند. در ابتدا ، الهام بخش یک صفحه شطرنج بود که رنگ ها در هر جعبه معکوس می شدند. آرم فعلی C و N نام شرکت را در دو مربع ، یک مربع سیاه با نوشته سفید و یک مربع سفید با نوشته سیاه ، نگه داشته است.


 

پادشاهان لس آنجلس


همچنین چند تیم ورزشی وجود دارد که توانسته اند از ترکیب سیاه و سفید برای لوگوی خود استفاده کنند. یکی از این تیم ها لس آنجلس کینگز ، تیم هاکی روی یخ آمریکایی است. اگرچه این تیم در گذشته رنگ های روشن (زرد و بنفش) را انتخاب می کرد ، اما از سال 2011 آنها با افتخار از یک آرم با استفاده از سیاه ، سفید و خاکستری استفاده کردند. این جلوه ای می دهد که هم بسیار تصفیه شده و هم مدرن است.

در پایان ، امیدواریم که این ایده را به شما داده باشیم که هنگام ایجاد آرم خود باید سیاه و سفید را امتحان کنید. با این حال ، اگر این ترکیب رنگ را انتخاب نمی کنید ، فراموش نکنید که نسخه ای از آرم خود را داشته باشید ، مهم نیست که رسانه باشد. لذت بردن از ایجاد!

 

  • ۹۹/۱۰/۲۳
  • صادق جماعت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی