آموزش گرافیک

آموزش طراحی گرافیک و نرم افزار های طراحی توسط صادق جماعت طراح و گرافیست

آموزش گرافیک

آموزش طراحی گرافیک و نرم افزار های طراحی توسط صادق جماعت طراح و گرافیست

  • ۰
  • ۰

چه به دلایل شغلی و چه به دلایل شخصی ، 6.7 میلیون نفر به طور منظم در سیستم عامل های وبلاگ ارسال می کنند. واضح است که این یک روش محبوب برای رساندن پیام شما به آنجاست ، و همچنین یک روش م effectiveثر است - 77٪ از کاربران اینترنت روزانه بر روی پست های وبلاگ کلیک کرده و می خوانند. واضح است که جهان در حال تغییر است و نحوه استفاده ما از وب در حال گسترش است تا وبلاگ نویسان را با هر موضوعی در خود جای دهد و دامنه همه ملت ها را بگیرد.

اگر می خواهید بازدید از وبلاگ شخصی یا شخصی خود را افزایش دهید ، داشتن یک طراحی چشم نواز اولین قدم مهم برای جذب خوانندگان است. این بدان معناست که شما می خواهید برای صفحه اصلی و بخش های ناوبری وبلاگ خود تصاویر سفارشی طراحی کنید که به خوانندگان بگویید چه چیزی راجع به همه شما هستند و صفحه شما را تا حد ممکن به یاد ماندنی می کند.



در اینجا ، ما می خواهیم بهترین نکات را در مورد نحوه طراحی تصاویری که مطمئناً در خوانندگان وجود دارد ، به شما ارائه دهیم ، بنابراین برای افزایش بازدید وبلاگ خود به ادامه مطلب بروید!
مکانیک را بشناسید

قبل از شروع به طراحی تصاویر سفارشی برای وب سایت خود ، لازم است که برخی از اصول طراحی گرافیک را بدانید. شما می خواهید دانش برنامه ای مانند Pixlr یا Photoshop را داشته باشید تا بتوانید تصاویر خود را به همان اندازه که دوست دارید ویرایش کنید. بعد از اینکه آنها اساساً همانطور که می خواهید ، می توانید آنها را در صفحه وب ما وارد کرده و آرم مورد نظر خود را برای وبلاگ خود ایجاد کنید.

یک طراح حرفه ای می تواند نه تنها در اصول طراحی گرافیک بلکه در استفاده از نرم افزار ما نیز به شما کمک کند. در حالی که وب سایت کاملاً ساده است ، اما طبیعی است که یک کاربر برای اولین بار از هر سرویس ممکن است س questionsال کند. به همین دلیل ما یک تیم حرفه ای را جمع کرده ایم که آماده همکاری با شما در پاسخ به این س questionsالات و همچنین نظر دوم در مورد استراتژی های طراحی شما هستند.

تصاویری تهیه کنید که نماینده شما باشند


هنگام ایجاد تصاویر سفارشی برای وبلاگ خود ، می خواهید مطمئن شوید آنچه که می سازید به محتوای و پیام وبلاگ شما مرتبط است. هر چقدر جالب به نظر برسد ، مردم فقط گیج می شوند و فکر می کنند صفحه شما تصادفی و غیرحرفه ای است اگر آرم هیچ ارتباطی با محتوا نداشته باشد. اطمینان حاصل کنید که هر کاری انجام دهید ، به دلیل خاص بودن مرتبط بودن با وبلاگ ، لوگوی شما به یاد ماندنی است.

تصویری از چهره شما در داخل آرم نیز ممکن است اگر وبلاگ شما از نوع شخصی باشد. این اجازه می دهد تا افراد در حال مطالعه چهره ای را با نظرات و دیدگاه های مورد بحث مرتبط کنند ، و شما را بیشتر به یک موجود قابل بحث و ملموس تبدیل کنند. هرچند برای وبلاگهای شغلی و حرفه ای بیشتر ، احتمالاً بهتر است یک تصویر سفارشی ایجاد کنید که ارتباطی با خدمات کسب و کار شما داشته باشد تا چهره شما.

بهترین روندهای 2020 را دنبال کنید


هنگام ایجاد یک تصویر سفارشی برای صفحه وب خود ، مهم است که مدرن و مرتبط باشد. به همین دلیل شما می خواهید هنگام تصمیم گیری در مورد نحوه طراحی خود ، برخی از روندهای طراحی آرم سال 2020 را بررسی کنید.

عدم تقارن هم اکنون مد است ، هم در مورد مد و هم در مورد طراحی وب. دادن جلوه ای ناقص و دستی به لوگوی شما ، عنصری از انسانیت را به صفحه وبلاگ شما می دهد که مطمئناً مردم آن را دوست دارند.

طرح های یکپارچه سازی نیز در این دهه بسیار جالب هستند. از فیلترها برای ایجاد رنگهای روشن و بد بو دهه 80 در تصاویری که ممکن است برای وب سایت خود استفاده کنید استفاده کنید. تلفیق اشکال هندسی در هر زمان ممکن یک روش عالی برای داشتن # بازگشت به دوره های گذشته مانند دهه 60 و 70 است.

سرانجام ، مینیمالیسم یک روند عظیم طراحی وب است. این ایده که مقدار کمتری بیشتر است چیز جدیدی نیست ، اما به نظر می رسد اینجا برای ادامه کار است. از یک پالت رنگی استفاده کنید که بیش از دو رنگ و شکل ساده و بدون خطوط زیادی نداشته باشد. با این کار خواننده بدون جلب توجه کلمات وبلاگ شما را به خود جلب می کند.

یک طرح رنگ ایجاد کنید


یکی از بزرگترین اشتباهاتی که می توانید هنگام طراحی صفحه وب خود مرتکب شوید این است که رنگهای روی آن با یکدیگر در تضاد است. در صورت انجام این کار ، وبلاگ شما چیزی جز یک چشم بزرگ ، سخت خوانا نیست که هیچ کس نمی خواهد به آن نگاه کند. این یک روش کاملاً مناسب برای اطمینان از کاهش بازدید وبلاگ شما است ، بنابراین برای جلوگیری از این امر بسیار مهم است.

برای وبلاگ خود یک طرح رنگی ایجاد کنید که از نظر بصری جذاب باشد. این بدان معناست که رنگهای یک تصویر آرم سفارشی نباید با یکدیگر تضاد داشته باشند ، همچنین رنگهای چندین عکس نباید با یکدیگر تضاد داشته باشند. هیچ کدام از اینها نباید با رنگ پس زمینه ای که برای وبلاگ خود انتخاب کرده اید مغایرت داشته باشد.

رنگ های سرد همیشه در کنار یکدیگر و همچنین رنگ های گرم ، به خوبی استفاده می شوند. رنگ های پاستلی همیشه زیبا هستند و شما را وادار به انرژی انرژی بهار می کنند. اگر می خواهید از رنگ نئون استفاده کنید ، در یک زمینه سیاه به طرز افسانه ای یکپارچه به نظر می رسد. اگر می خواهید ایده های بیشتری بگیرید ، بهترین طرح های رنگی را برای طراحی وب بررسی کنید!

امروز تصاویر سفارشی طراحی کنید


اگرچه طراحی یک آرم مناسب (و سایر تصاویر سفارشی) برای وبلاگ شما می تواند یک چالش باشد ، اما بسیار سرگرم کننده است. به علاوه ، وقتی تعداد کلیک های دریافتی و تعداد افرادی را که به شما ارائه می دهند افزایش دهید ارزش تلاش را خواهد داشت


اکنون که می دانید چگونه تصاویر سفارشی را طراحی کنید ، وقت آن است که در ایجاد برخی از هنرهایی که صفحه شما را برجسته می کند شروع کنید. برای بررسی نرم افزار طراحی بسیار کاربر پسند که وب سایت ما ارائه می دهد ، اینجا را کلیک کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که متن طراحی آرم خود را وارد کنید و تصاویر و رنگهایی را که تصمیم می گیرید اضافه کنید. واقعاً به همین راحتی است!

موفق باشید و وبلاگ نویسی مبارک!

منبع : کلیک کنید

 

  • ۹۹/۱۰/۲۰
  • صادق جماعت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی