آموزش گرافیک

آموزش طراحی گرافیک و نرم افزار های طراحی توسط صادق جماعت طراح و گرافیست

آموزش گرافیک

آموزش طراحی گرافیک و نرم افزار های طراحی توسط صادق جماعت طراح و گرافیست

  • ۰
  • ۰

دلایل زیادی وجود دارد که چرا از لوگو با حیوان برای نشان دادن مشاغل ، بلکه از شهرها ، کشورها یا حتی خانواده ها استفاده می شود. مدتهاست که از آنها استفاده می شود و مشخصه بارز آن انتقال پیام یا ارزشهاست. به عنوان مثال ، آیا تا به حال متوجه شده اید که در پرچم مکزیک یک پرنده در مرکز مار را ببلعد یا یک اسب در مرکز آرم پورشه باشد؟ در دوران قرون وسطی ، از جغد برای نشان دادن شهر آتن نیز استفاده می شد. یک حیوان به راحتی می تواند به نوعی طلسم تجارت شما تبدیل شود. این احتمالاً یکی از دلایل وجود تعداد زیادی حیوان به عنوان نماد اصلی تیم های ورزشی است.

 اما چگونه حیوان مناسب را برای لوگو شرکت خود انتخاب می کنید؟ شما باید ابتدا از خود بپرسید که ارزشهای شما چیست و می خواهید چه پیامی را با لوگو خود ارائه دهید. همچنین ، مهم است که اگر می خواهید برجسته شوید حیوانی را انتخاب کنید که در حال حاضر توسط شرکت های دیگر در زمینه شما استفاده نمی شود.برای اطلاعات بیشتر بیشتر میشود مقاله آموزش طراحی لوگو حرفه ای را مطالعه نمایید.

نمادگرایی حیوانات

 

 حیوانات نمادی از ویژگیهای خاص هستند دقیقاً مانند رنگها یا اشکال. بنابراین بسیار مهم است که حیوانی را انتخاب کنید که نمایانگر تجارت شما باشد. همچنین لازم به ذکر است که حیوانات ممکن است از بخشی از جهان به نقطه دیگر نمادین یکسانی نداشته باشند. در اینجا چند نمونه شناخته شده از نمادگرایی حیوانات آورده شده است.

  •  بره: پاکی و برائت
  •  عقاب: قدرت
  •  خر: لجاجت
  •  بیور: کارآفرینی ، کار
  •  اسب: قدرت
  •  سگ: وفاداری
  •  لک لک: ورود کودک
  •  قو: لطف و زیبایی
  •  فیل: طول عمر
  •  جغد: هوش
  •  شیر: قدرت و سلطنت
  •  روباه: نیرنگ
  •  مار: وسوسه و نیرنگ
  •  لاک پشت: طول عمر و خرد

 

چه نوع لوگو را باید انتخاب کنید؟

 

 همانطور که می دانید انواع مختلفی از لوگو ها مانند لوگو مونوگرام ، لوگو امضا ، لوگو نماد ، آرم ترکیبی و نشان وجود دارد. کدام یک برای لوگو با یک حیوان مناسب است؟ خوب ، این به آنچه شما به دنبال آن هستید بستگی دارد.

 اگر می خواهید حیوان خود را در پیش زمینه قرار دهید و می خواهید یک تصویر تجاری قوی داشته باشید (با دیدن نماد حیوان به راحتی می توانید تجارت خود را تشخیص دهید) ، نماد نماد می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. برای این منظور می توانیم به عنوان مثال به آرم Mozilla Firefox نگاه کنیم. نام این شرکت روی لوگو نوشته نشده است ، فقط یک نمودار است.

سپس لوگو ترکیبی وجود دارد. همانطور که از نامش پیداست ، ترکیبی از یک گرافیک و یک نام شرکت است. در حال حاضر این یکی از پرکاربردترین انواع لوگو توسط شرکت ها است. به نظر می رسد که چندین نشان با یک حیوان به عنوان نماد آنها ، لوگو های ترکیبی است. به عنوان مثال ، شرکت های Dove و Red Bull لوگو های ترکیبی دارند.

 سرانجام ، اگر می خواهید به لوگو خود کمی جلوه بیشتری بدهید ، می توانید با نشان یا نشان خود بروید. اگر به دنبال اعتبار هستید یا می خواهید لحن جدی تر و حرفه ای تری به تصویر برند خود بدهید ، این ممکن است گزینه ای برای بررسی باشد. به عنوان مثال ، شرکت های ایتالیایی لامبورگینی و فراری از نشان های یک نشان نشان استفاده می کنند.شاید به دنبال نمونه کار های طراحی لوگو باشید و حتما پیشنهاد میشود این صفحه را دنبال کنید.

3 لوگو با یک حیوان به عنوان نماد که به نظر ما کاملاً موفق است

 چه چیزی بهتر از تجزیه و تحلیل لوگو های موفق قبل از این که روی لوگو های خود کار کنید؟ برای برانگیختن خلاقیت شما ، سه لوگو با یک حیوان به عنوان نماد اصلی برای شما پیدا کردیم.

 پوما

 هنگامی که رودولف داسلر شرکت خود را تأسیس کرد ، به دلایل بازاریابی تصمیم گرفت از نام Puma استفاده کند. این کارآفرین آلمانی می خواست چابکی ، قدرت و سرعت محصولات ورزشی خود را به نمایش بگذارد. از آنجا که این حیوان به خوبی نمایانگر این خصوصیات است ، به نماد اصلی شرکت تبدیل شد. این گربه سان را می توانید در هر یک از لوگو های پوما پیدا کنید ، صرف نظر از نسخه یا طراحی مجدد آن.

پوما (مارک تجاری) - ویکی پدیا

موزیلا فایرفاکس

 آیا می دانید حیوان لوگو Mozilla Firefox روباه نیست؟ این یک پاندا قرمز است ، یک پستاندار کوچک که در آسیا یافت می شود. در ابتدا ، مرورگر وب ققنوس را به عنوان لوگو انتخاب کرده بود ، اما همانطور که از قبل نام برده شد ، آنها حیوان دیگری را برای تصویر نام تجاری خود انتخاب کردند. از آنجا که گونه در معرض خطر است ، انتخاب Mozilla Firefox برای استفاده از این حیوان باعث افزایش آگاهی از وضعیت نامطلوب پانداهای قرمز در جهان شده است.

لاکوست

 چگونه یک مارک تجاری لوکس فرانسوی با تمساح به عنوان یک نماد سرانجام درآمد؟ رنه لاکوست ، یکی از بنیان گذاران ، تنیسور فرانسوی درخشان و با استقامت بود و در نتیجه لقب "تمساح" را از آن خود کرد. هنگامی که او تصمیم گرفت کار خود را شروع کند ، طبیعی به نظر می رسید که از این حیوان به عنوان نمادی برای لوگوی خود استفاده کند و آن را با افتخار روی لباس خود نشان دهد.

در پایان ، آیا می دانید کدام حیوان برای نمایندگی تجارت شما مناسب است؟ همچنین می توانید حیوان یا حیوان خانگی مورد علاقه خود را انتخاب کنید. هنگامی که لوگو خود را ایجاد می کنید ، به یاد داشته باشید که باید لوگو آن منحصر به فرد باشد. اگر به دنبال الهام هستید ، به صفحه ایده های لوگو نگاهی بیندازید.

  • ۹۹/۱۰/۱۱
  • صادق جماعت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی