آموزش گرافیک

آموزش طراحی گرافیک و نرم افزار های طراحی توسط صادق جماعت طراح و گرافیست

آموزش گرافیک

آموزش طراحی گرافیک و نرم افزار های طراحی توسط صادق جماعت طراح و گرافیست

  • ۰
  • ۰

بسیاری از زمینه ها و تخصص های مختلف وجود دارد که طراحان گرافیک می توانند در آنها کار کنند. یکی از این موارد طراحی آرم است. در گذشته ، طرح های نهایی آرم با استفاده از ابزارهای فیزیکی مانند جدول نقاشی ، چاقو اگزاکتو ، موچین و موارد دیگر ایجاد می شدند.

خوشبختانه امروزه طراحان گرافیک به نرم افزارهای رایانه ای دسترسی دارند که ایجاد همه چیز از یک آرم ساده برای یک تجارت کوچک تا یک کل بستر مارک تجاری برای یک شرکت بزرگ را تسهیل می کند. در این مقاله بهترین نرم افزار را برای ایجاد آرم در نظر می گیریم.


چگونه بهترین نرم افزار طراحی لوگو را انتخاب کنیم

انتخاب نرم افزار مناسب طراحی آرم کمی بیشتر از آنلاین بودن و انداختن پول برای اولین برنامه ای که می بینید ، نیاز دارد. مطمئناً ، می توانید این روش را انجام دهید اما احتمالاً ظرف چند روز درخواست بازپرداخت خواهید کرد.

هنگام انتخاب نرم افزار مناسب ، باید این موارد را در ذهن داشته باشید:


Vector vs Raster Graphics

دو فرم اصلی از نرم افزار طراحی گرافیک ، گرافیک شطرنجی و برنامه های برداری وجود دارد.

به زبان ساده ، نرم افزار شطرنجی به کاربران اجازه می دهد تا پیکسل های منفرد را در یک طرح ویرایش کنند. دستکاری هزاران پیکسل کوچک که هر گرافیک یا عکس را تشکیل می دهد ، همان چیزی است که باعث می شود نرم افزار شطرنجی (به عنوان مثال Adobe Photoshop) برای شستشوی هوا با عکس ها ، طراحی گرافیک های جذاب دیجیتال و تولید آثار هنری مبتنی بر عکس مناسب باشد.

با این حال ، اگر به دنبال طراحی آرم برای استفاده چاپی و وب سایت هستید ، برنامه های مبتنی بر وکتور بهترین شرط شماست.

گرافیک برداری از مسیرهایی تشکیل شده است که برای چاپ بهتر است زیرا از مجموعه ای از منحنی های ریاضی تشکیل شده است. برنامه های برداری محدودیتی برای استفاده از پیکسل ها ندارند و بنابراین برای ایجاد گرافیک از طریق دستکاری و پیوستن فرم ها و مسیرهای ساده بسیار مناسب هستند.


هسته فناوری

 

از یک برنامه حرفه ای مانند Adobe Illustrator گرفته تا یک ابزار اساسی مانند Canva ، چندین گزینه نرم افزار طراحی وجود دارد. با وجود هر برنامه ای ، میزان مهارت لازم برای استفاده م itثر از آن باید همان چیزی باشد که شما در نظر می گیرید.

بسیاری از طراحان به دنبال نرم افزار آرم هستند که بر اساس بهترین فناوری موجود مانند Artificial Intelligence بنا شده باشد. با درک درستی از نیازهای شما و استفاده از اطلاعاتی که ارائه می دهید ، می توانند یک آرم منحصر به فرد و بسیار تصفیه شده ایجاد کنند.


کاربرپسندی

 

همه افراد مهارت لازم برای ایجاد طرح های حرفه ای و منحصر به فرد آرم را ندارند و یا حتی قادر به انجام کارهایی بیش از استفاده از ویژگی های اساسی برنامه نیستند. کاملاً خوب است ، به همین دلیل صاحبان مشاغل شما را استخدام می کنند.

حتی در این صورت ، شما می خواهید از برنامه ای استفاده کنید که یادگیری شما به طور کامل یک دهه طول نمی کشد و استفاده از آن راحت است. باید بصری باشد و یادگیری آن آسان باشد. بهترین نرم افزار دارای طراحی حداقلی است و به شما امکان می دهد تا روی کار مورد نظر تمرکز کنید.


پشتیبانی مشتری

 

اعتماد به برنامه جدیدی که احتمالاً تجربه استفاده از آن را ندارید دشوار خواهد بود و همیشه نمی توان به بازبینی های آنلاین اطمینان داشت که نمایشی دقیق از عملکرد خوب یا بد برنامه است.

انجام تحقیقات دقیق قبل از تصمیم گیری درباره اینکه از کدام یک از برنامه های طراحی آرم استفاده می کنید ، در آینده شما را دچار دردسرهای زیادی خواهد کرد.


بهترین نرم افزار طراحی لوگو

 

اگر برای جستجوی اساسی در نرم افزار طراحی آرم پنج دقیقه وقت بگذارید ، گزینه های بیشتری نسبت به آنچه می توانید در طول زندگی امتحان کنید خواهید داشت.

با این حال ، به نفع وقت و عقل شما ، لیستی از بهترین نرم افزارهای طراحی آرم را برای طراحان گردآوری کرده ایم (سایر ابزارهای طراحی آرم را اینجا ببینید) ، چه اولین نرم افزار طراحی آرم خود را بخرید و چه بخواهید نسخه فعلی خود را ارتقا دهید ، گزینه های نشان داده شده در اینجا بی نهایت به شما کمک می کنند.

  •     Adobe Illustrator - 19 پوند در ماه
  •     CorelDraw - 384 پوند
  •     Inkscape - رایگان
  •     Canva - 7 پوند در ماه
  •     طراح Affinity - 48 پوند

Adobe Illustrator

Adobe Illustrator بهترین نرم افزار در کل برای طراحان آرم است.

وقتی مردم به برنامه های طراحی گرافیک فکر می کنند ، بسیاری از آنها به همه گزینه هایی که Adobe ارائه می دهد فکر می کنند.

Illustrator که بخشی جدایی ناپذیر از پلتفرم Cloud Adobe Adobe است ، به شما اجازه می دهد تقریباً هر آنچه را تصور می کنید ، از جمله آرم ، نماد و نقاشی ، ایجاد کنید.

Illustrator یک برنامه طراحی بردار است و از نظر اکثر طراحان حرفه ای ، بهترین ویرایشگر گرافیک برداری موجود است.

برنامه های قیمت گذاری از 19 پوند در ماه شروع می شود و با ویژگی هایی مانند Puppet Warp که می تواند باعث تغییر لوگو و همچنین فونت های SVG OpenType شود که به شما امکان می دهد طیف شگفت انگیزی از رنگ ها را در خود جای دهید ، ارزش آن را دارد.

اگر می خواهید به عنوان سرویسی که ارائه می دهید در زمینه طراحی آرم جدی شوید ، امتحان این برنامه را به خود مدیون هستید.

در اینجا درباره Adobe Illustrator اطلاعات بیشتری کسب کنید.


کورل دراو

نرم افزار طراحی لوگو

CorelDraw بهترین نرم افزار برای طراحی است.

برنامه CorelDraw از ابتدای راه خود مسیری طولانی را طی کرده است. افراد مبتدی و حرفه ای می توانند از CorelDraw برای ساده ترین شکل طراحی آرم ها استفاده کنند.
CorelDraw Graphics Suite

ابزارهایی مانند capture Corel capture ’و‘ photo-shop ’به ارتقا experience تجربه طراحی آرم کمک می کنند و از آرم های ایجاد شده با CorelDraw با کیفیت و حرفه ای اطمینان می دهند.

با ورود 384 پوند ، قیمت ممکن است برای برخی کمی شیب دار باشد اما با دقت رنگ بی نظیر و انعطاف پذیری که ارائه می دهد ، این گزینه را برای برخی از طراحان گرافیک گزینه مناسبی می کند.

درباره CorelDraw اینجا بیشتر بیاموزید.


inkscape

 

Inkscape بهترین جایگزین رایگان برای Adobe Illustrator است.

یکی دیگر از نرم افزارهای منبع آزاد رایگان ، Inkscape یک نرم افزار قدرتمند برای طراحی وکتور است که بسیاری از تازه کارها هنگام ایجاد تصاویر انتخاب می کنند.
آرم نرم افزار Inkscape

مانند بسیاری از برنامه های دیگر ، Inkscape از قالب فایل SVG (Graphics Vector مقیاس پذیر) پشتیبانی می کند و همچنین می توانید فایل ها را در قالب های مختلف وارد و صادر کنید. با استفاده از هر سه سیستم عامل اصلی که از این نرم افزار پشتیبانی می کنند ، Inkscape می تواند برنامه ای باشد که کار شما را از همه بالاتر می برد.

درباره Inkscape بیشتر بدانید.


Canva

 

Canva بهترین نرم افزار طراحی آنلاین آرم است.

یکی از ارزان ترین برنامه های طراحی آرم موجود ، هر کسی که از استفاده از کامپیوتر راحت باشد می تواند به سرعت و به راحتی گرافیکی باورنکردنی را روی Canva ایجاد کند.
طراحی آرم در نرم افزار طراحی Canva

در حالی که یک نسخه رایگان وجود دارد ، نسخه Pro با قیمت 7 پوند در ماه ، همه ویژگی های موجود را باز می کند. Canva گزینه خوبی برای مبتدیان است زیرا برای شروع ایجاد آرم به تجربه طراحی نیاز ندارد.

درباره Canva Pro بیشتر بدانید.


Affinity Designer

 

بهترین نرم افزار طراحی لوگو برای طراحی UI.

یک ابزار طراحی گرافیکی برداری ، طراح Affinity می تواند به شما در ایجاد منحنی های شگفت انگیز و همچنین سفارشی سازی اشکال زنده برای تصاویر برداری کمک کند.
نرم افزار Affinity Designer Logo

یک راه حل ایده آل برای طراحان و تصویرگران رابط کاربری ، Affinity دارای ویژگی های قدرتمندی است که می تواند به برخی دیگر از گزینه هایی که ارائه داده ایم ، سود آنها را ارائه دهد. فقط با 48 پوند ارزش خرید را دارد.

درباره Affinity Designer بیشتر بدانید.
نتیجه گیری: بهترین نرم افزار طراحی آرم 2020

گزینه های مختلف زیادی برای ایجاد طرح های عالی آرم برای مشتریان وجود دارد. چه تازه کار خود را شروع کرده باشید و چه سالها طراح گرافیک باشید ، گزینه های رایگان و پولی برای نیازهای شما وجود دارد.

 

منبع : https://logogeek.uk/logo-design/best-software/

  • ۹۹/۱۰/۰۵
  • صادق جماعت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی